Odp: Nie zamyka mi się system...

Autor: MaNiacK (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 14:59:11 MET DST

Użytkownik "organicman" <organicman_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Nie zamyka mi się system (win98) - "zawiesza" się na "ZAMYKANIE SYSTEMU
> WINDOWS" i... nie chce się wyłączyć. Problem tkwi w SoundBlaster'ze
> Live'ie - póki nie zainstaluję sterowników i innych jego "bajerów" - jest
> ok.
> Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym?

owszem i jest to zmora od tej pory nie proponuje nikomu montowania SBLive na
niebeiksowych plytach z prockami o zegarze wiekszym jak 500 MHz.
Co prawda jak sie zainstaluje nawet nowy sterownik po zainstalowaniu starego
(pomylkowo) to ten problem sie powtarza i trzeba winde instalowac od zera.
Bluscreen albo jakis inny wyjatek przy zamykaniu systemu z SB live to czesty
problem