Re: Może to śmieszne pytanie , ale niewiem,było już pare postów niżej.Dlaczego w Athlonie 3 nóżki z dółu są wygięte....

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 12:44:29 MET DST

18 Aug 2001 12:14:00 +0200, <ipservice_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Wiem że pytanie jest zabawne ale pierwszy raz składam PC i niewiem czy mam je
>wyprostować czy co.A jeśli tak to dlaczego one są tak wyginane.
jezeli to pierwszy raz to lepiej idz wymienic, ja kiedys prostowalem
ze 2-3 nozki i nic sie nie stalo, ale byly lekko odgiete, a nie
wiadomo jak to tam u Ciebie wyglada.
Sam sie wtedy zaskoczylem bo proc nie chcial wlezc do socketa, jak mu
sie przyjrzalem to ze 2 byly lekko odgiete - delikatnie szczypcami
naprostowalem bo byl wieczor, a na rano komp mial chodzic.

--
pawel