Re: Znowu problem z ECS K7VZA...

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 09:13:56 MET DST

Grzegorz Lidzbarski wrote:

> plyta jak w temacie,
> proc. duron 900
> grafika GeForce 2 32MB (Dream)
>
> no i win98, ktorego juz instalowalem 5 razy nie chce funkcjonowac
> poprawnie - wiesza sie w roznych momentach, zazwyczaj zaraz po > uruchomieniu

spoko ten typ tak ma, u kumpla ktory ma tez takie gowno tylko ze z
athlonem walczylem z tym chyba z 3 godziny zanim mi system ruszyl, a i
tak komputer zachowuje sie dziwnie i czasami zawiesza sie bez powodu,
zainstaluj windowsa ME on sam z siebie jest odporniejszy na wynalazki
AMD + VIA moze ruszy, bo wlasnie u mnie ruszyl a zwykle 98 za nic w
swiecie nie chcialo, no i na przyszlosc no AMD no PROBLEM ;))

poz.