Re: raid a cdrom na MSI K7Turbo R ?

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 01:47:55 MET DST

> W ogóle cały RAID jest w BIOSie, dlatego IMHO nie ma sensu używać
> takiej wersji kontrolera. Już lepiej na zwykłym kontrolerze postawić
> RAID programowy WinNT/Win2k -- wydajność podobna :)
>
> Pytanie jednak dotyczyło płyt głównych, na których nikt nie montuje
> kontrolerów nie obsługujących napędów ATAPI.

Witam ponownie.
I znowu się niestety nie zgodzę. Nie wiem do końca jak to jest w
kontrolerach HPT ale w Promise to raczej nie jest tylko sprawa programowa
(nie bede sie tu rozpisywal bo na tom's hardware jest to dokładnie
rozpisane). A z innej beczki mam w tym momencie w swoim komputerze płytę
główną MSI K7T Turbo z kontrolerem RAID i tylko RAID, nie mozna podlaczyc
pod niego zadnego CD-rom -u. Podobno w nowszych wersjach (przeczytane w
innych postach na tej grupie) tej płyty jest zworka do przełącznia tryby
pracy na zwykły kontroler.
Pozdrawiam.

 www: http://republika.pl/star_rider
           http://www.tu12klatek.hg.pl