Re: Problem z ECS K7VZA i modemem Zoltrix

Autor: squirs (squirs_at_poland.com)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 00:19:16 MET DST

> Mam płytę ECS K7VZA + duron 800 nie mogę jednak uruchomić na niej modemu
> zoltrix phantom PCI. Próbowałem już wielu kombinacji (np. tylko karta
> graficzna i modem), ale to nic nie pomagało, komputer się wieszał podczas
> łączenia z Internetem, a nawet podczas jego testowania.
>
> Jeszcze jedno pytanie.
> Czy na tej płycie da się podkręcić durona 800, by chodził na 1000 MHz.
> Jeśli nie to, jaka jest maksymalna dopuszczalna częstotliwość.
Przy ustawieniu zworki na plycie na 100MHz po wejsciu do BIOSU masz do
wyboru kilka czestotliwosci FSB :102,104,106...112MHz ,i tutaj mozesz nieco
podkrecic procesor.Niestety na tej plycie nie mozesz korzystac ze zmiany
napiecia czy tez mnoznika.Mozesz jeszcze zamalowac olowkiem mostek L7 dla
zwiekszenia napiecia i puscic go na 133MHz(moze pojdzie),ale daj dobre
chlodzenie.
Co do problemow z modemem, w moim przypadku pomoglo wkladanie poszczegolnych
kart rozszerzen po jednej.tzn.karta grafiki,karta TV , modem, karta
dzwiekowa (z ktora zreszta mialem najwiecej problemow...Sound Blaster...:)
Sprobuj przelozyc modem w inny slot PCI...
Pozdrawiam