hidden partition

Autor: Komandor (kif_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 19:57:22 MET DST

Witam
Jedna z moich partycji (fat32) jest hidden. Stworzylem ja za pomoca
Partition Magic, windows 2000 obsluguja ja bez problemu i nigdy nie mialem
potrzeby robic 'unhide'. Teraz jednak potrzebuje odczytac ta partycje pod
windowsem ME. Zainstalowalem sobie Partition Magic i probowalem 'unhide'.
Robi to unhide, puzniej reboot, puzniej bezsensowne skanowanie skrotow na
dysku i w rejestrze, laduje winde do konca i ... nadal nie ma partycji.
Nadal pokazywana jest przez PM jako hidden.
Mial ktos moze taka sytuacje? Da sie cos z tym zrobic, czy musze sobie
korzystajac z windy 2000 lub linuxa zgrac dane na inny nosnik i stworzyc
partycje od nowa?

Z gory dzienki za pomoc.