rozgrzewajaca sie iiyama A705 MT

Autor: Lukasz Szotek (szotman_at_wp.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 18:16:11 MET DST

Witam
Mam problem z monitorem Iiyama A705 MT (Vision Master Pro 411). Problem
polega na tym, ze zaraz po wlaczeniu komputera obraz jest za bardzo
rozciagniety i wychodzi poza krawedzie monitora. Dopiero po 20-30
minutach wraca do normy.
Moje pytanie jest takie, czy mozna zignorowac takie zachowanie, czy
raczej zglosic sie do serwisu? Dodam tylko iz monitor jest nowy, na
gwaracji, jednakze moge miec drobne klopoty z jego serwisowaniem (firma
w ktorej go kupilem juz nie istnieje). Przyznam, ze przyzwyczailem sie
juz do tego jednak martwie sie, ze moze sie z tego wywiazac bardziej
powazna awaria. Czy moje obawy sa uzasadnione?
Monitor podloczony jest do karty Winfast Geforce2 Pro, na MB Asus
A7V133.
Z gory dziekuje za odpowiedz.

--
Pozdrawiam,
Lukasz Szotek                                  szotman_at_wp.pl