Re: K³opot ECS K7vza

Autor: Eric Raven (E.Raven_at_myrealbox.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 15:09:37 MET DST

> Zawiesza siê odrazu po odpaleniu windows 98 lub
> gdy wchodzê do jakiego¶ programu oraz przy samej instalacji karty
muzycznej

Zak³adam ¿e masz zainstalowane sterowniki VIA 4in1. W moim przypadku przy
ich instalacji zaznaczy³em opcjê aktywacji DMA. Niestety, jak siê pó¼niej
okaza³o, mój CD-ROM w tym trybie g³upia³, co objawia³o siê niemo¿no¶ci±
zainstalowania sterowników z p³yty CD, lub jak nawet co¶ siê zainstalowa³o,
to nie dzia³a³o (b³êdy). Tak wiêc proponujê by¶ sprawdzi³ czy nie masz
ustawionego CD na DMA.