Re: ECS K7VZA i k³opoty

Autor: Eric Raven (E.Raven_at_myrealbox.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 14:27:17 MET DST

Dziêkujê wszystkim za pomoc. Faktycznie, powodem k³opotów by³a pamiêæ.

> co ciekawe ta pamiêæ pracuje w moim drugim komputerze AMD K6-2 pod W2000 i
tam nie ma
> ¿adnych problemów. Po wymianie system jest superstabilny.

No w³a¶nie ten sam problem. Te ko¶ci prze³o¿y³em z komp. na FIC VA503+ z AMD
K6-2 300, na którym by³o wszystko w porz±dku (magistrala 100).

> Spróbuj wiêc wymieniæ pamiêæ na inny egzemplarz, testowanie pamiêci moze
tu
> nic nie daæ bo u mnie ta wadliwa na innych komputerach chodzi bez zarzutu.

W moim przypadku da³o (oczywi¶cie testowa³em na p³ycie ECS). Program
GoldMemory, przy ró¿nych ustawieniach Bios, wyrzuca³ mniej lub wiêcej
b³êdów, ale pojawia³y siê stale w ostatnich testowanych obszarach (swoj±
drog± bardzo "sympatyczny" programik). Teraz jestem w posiadaniu nowej ko¶ci
i problemy siê skoñczy³y. Na p³ycie FIC nie testowa³em tej wadliwej pamiêci,
ale chyba to zrobiê z ciekawo¶ci.