Re: HDD z laptopa!!!

Autor: JFK (jfk_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 01:06:20 MET DST

> a nie wiesz przypadkiem ile takie cos kosztuje , i jak sie nazywa? ( LAIK)
> czy sa rozen wyjscia z dyskow??
[cut]
> ..to jest ten od drukarki? czy com?
> trzeba pozniej cos konfigurowac w komputerze? czy wykryje mi tzw.
dodatkowe
> dyski np. w eksplorerze windows?
prosisz o przejsciowke
3,5" (cala) na 2,5" w kazdym komputerowym beda wiedziec o co chodzi

to jest ten drukarkowy (port) i jednoczesnie nie ten bo kabel musi byc z
dwoch stron taki jak do komputera a drukarka ma z jednej strony inny wiec
musisz kupic specjalny co chyba nie ma sensu z ekonomicznego punktu widzenia
bo taki kabel kosztuje tyle co przejsciowka
natomias ma jesli boisz sie otwierac obudowy (mimo ze podlaczenie dysku
bezposrednio jest prosteze bo nie trzeba nic konfigurowac)
podejrzewam ze robi sie to za pomoca bezposr4edniego polaczeni kablowego
(winda od 98 wzwyz)
ale nbie jestem pewien ( na pewno tak podlacza sie com a jak rownolegly to
nie moge potwierdzic)
pozdrawiam i zycze powodzenia
JFK