Re: System nie widzi drukarki?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:31:59 MET DST

"Rafal Neumann" <on_at_the.net> :

>Ani Win98 ani Windows2000 nie widza mojej drukarki (Epson Stylus Color 850)-
>co moze byc tego przyczyna?

jak ci wyjdzie testowy bez udzialu komputera, to sprawdz tryb
pracy portu w BIOS; jesli masz ja przez lpt to masz kilka trybow
do wyboru; wbrew pozorom najszybszy tryb nie zawsze
wspolpracuje z driverem drukarki; mozesz jeszcze sprawdzic, czy na necie
nie ma jakiesj aktualizacji driverow; a ta drukarka to nowa?

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \