Re: raid a cdrom na MSI K7Turbo R ?

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 00:36:47 MET DST

> Może być. Kontroler RAID to najzwykleszy kontroler IDE -- ten "RAID"
> to prawdę mówiąc lekkie oszustwo... Z sukcesem podpinałem pod kontroler
> HPT napęd CD, pewnie do Promise też można.

I się tu niestety mylisz, Promise robi dwa oddzielne kontrolery Fasttrack do
raid, nie mozna podpiac
nic oprocz dyskow i Ultra jako zwykly kontroler do wszystkiego, podobno sa
tez wersje z podwojnym biosem przelaczanym zworka, bowiem glowna roznica
miedzy tymi kontrolerami znajduje sie wlasnie w biosie.
Na toms hardware byl opis (wg. ktorego przerabialem swoj stary kontroler
Ultra66, (pisze caly czas oczywiscie o Promise co do Highpointa kolega ma
oczywiscie racje) na fastracka66 czyli raid.
Pozdrawiam

--
 www: http://republika.pl/star_rider
           http://www.tu12klatek.hg.pl