buczek

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 17:47:38 MET DST

Witam
Spotkala mnie ostatnio dziwna rzecz, mam abita be6-2 z pIII 550,
niedawno podczas pracy (dosc intensywnej:) wlaczyla mi sie syrena w
glosniczku w obudowie. Natychmiast go zrestartowalem i sprawdzilem
temp procesora - wynosila 61° a poziom ostrzegania wynosi 70°. Z
plytki ze sterami zainstalowalem program hardware doctor, po
uruchomieniu uruchomil syrene z glosniczka i wyrzucil okno iz vcore
jest za niskie i wynosi 1.65 V. Sprawdzilem w biosie i stoi tam te
1.65V jako standardowe ustawienie. I tu pytanie (a wlasciwie trzy)
Ile wynosi napiecie vcore dla PIII 550
Czy alarm zbyt wysokiej temp procka to buczenie (syrena) glosniczka
w obudowie.
Czy procesor moze sie ochlodzic o 10°C w ciagu 15s ?

Jeszcze jedno norton system works (hardware doctor) wykrywa go jako
:
Intel Pentium(MMX), model 8, stepping level 1, speed 552 MHz
MMX instruction set test passed
Level 1 cache size: 32kb
Level 2 cache size: 0kb
Processor Test: Passed

Czemu Level 2 cache size: 0kb? PIII ma zdaje sie cache drugiego
poziomu?

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl