Re: Problem z IrDA

Autor: Maciej Mikler (BOMBER) (bomber_at_rally.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 15:51:09 MET DST

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> Uzytkownik "Maciej Mikler (BOMBER)" <bomber_at_rally.pl> napisal w wiadomosci
>
> hym trudno powieidzec :(
> sprawdz na *.gsm - moze ktos ma podbne klopoty ?
> byc moze soft SL45 ma jakies bugi ?

owszem ma, ale jesli chodzi o IrDA to doczytalem ze nie wspolpracuje przez
IrDA z oprogramowaniem do wymiany
danych ktore jest dolaczane, natomiast dajac Adresat Podczerwieni pod Moj
Komputer dane powinny ladnie sie przeslac
a mnie przy wiekszych plikach przerywa po jakims czasie i potem Monitor
podczerwieni glupieje i tylko pomaga restart zeby znowu
chcial widziec telefon.

--
Pozdrawiam
Maciej Mikler - BoMBeR Rally Team