Re: Uszkodzony twardziel WD

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 15:12:36 MET DST

Użytkownik Anubis <amulet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lgaqj$bsj$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik <luker_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> znalazłem

> nie

> Windows),
> >

> Moze elektronika padla

a moze nie ! ............. a moze piwo se wypij !

myśle ze można go wykorzystać (ale trzeba podzielić)
najprawdopodobniej pewne obszary dysku (niezidentyfikowane) mają trałe
BAD'y
trzeba by teraz "na czuja" np przy sprawdzaniu spójności wyczuć od którego
miejsca są te BAD'y
i podzielić dysk tak :
1-do bad'ów
2.bad'y
3-za bad'ami
potem partycję (dysk logiczny) nr2 usuwamy i mamy dysk mniejszy o obszar
BAD'ów !!
sam miełem taki dysk (m etodą prób i błędów wychaczyłem jakieś 50MB) i było
OK