Re: Re: Super cicho ! :)

Autor: Krzysztof Buda (wadis_at_friko.internet.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:40:24 MET DST

stryjek wrote:

> Jak sie smaruje wentylatory? To moze glupie pytanie ale nie bardzo widze
> gdzie by wprowadzic smar.
> Olej jeszcze daloby sie kapnac ale smar? Gdzie taki smar zdobyc i na ile
> jest ciszej?
Smar kupiłem w sklepie z częsciami rtv, dawno temu, jak jeszcze
magnetowidy naprawiałem. Kosztował około 35 złotych.Smar ten nie
starzeje się,tzn. nie traci właściwości smarujących z upływem czasu,
i nie rozpuszcza plastiku.
A smaruję łożysko umieszczone pod naklejką na wentylatorze.
Zawsze w tym miejscu jest dziura, w nią pcham smar i działa :-)
Na ile jest ciszej, ciężko mi ocenić, ale od czasu kiedy zacząłem
nowe wentylki smarować, żaden nie padł ani nie zaczął rzęzić.

--
Krzysztof Buda
odpowiadając użyj kbuda_at_cad.pl