Re: problem z siecia

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 14:06:25 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <

> Karta siecowa Combo może mieć używane w danej chwili jedno złącze ...
> Możesz wsadzić dwie karty sieciowe do jednego komputera i będzie okey.

Sorry, DooMiniK, ale przeczytaj uważnie post autora wątku.
On ma tak:
1 segment: Komp A < BNC > Komp B
2 segment: Komp C < BNC > Komp D
Te dwa segmenty chce połączyć skrosowaną skrętką.
Powinien IMO użyć kabla koncentrycznego i włączyć
go w trójniki kompów B i C zamiast terminatorów.

Jeżeli coś źle napisałem, to znaczy, że nie umiem czytać ;-))))))

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)