Re: Duron a....termodynamika.?

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 12:43:29 MET DST

Adam Zandecki napisał(a):
> (...)
> przeplyw powietrza....w okolicy procesora jest wrecz pusto.....
> (wiatrak jest caly czas monitorowany HWB monitorem...
Zwróć uwagę czy wiatrak pod wpływem swojego ciężaru nie zaczyna
przechylać się zgodnie z prawem ciążenia. Zauważyłem taką sytuacje u
siebie kiedy zbytnio "obluzowałem" (nieco odgiąłem) klamrę podtrzymującą
wiatrak na procku. IMHO skok temperatury jest zbyt duży, żeby
wytłumaczyć to przepływem ciepłego powietrza z np. kart i chpisetu które
są poniżej.

Pozdrawiam
Marek