kłopoty - modem Pentagram omEn

Autor: Konrad (konrad_at_czernicki.prv.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 12:29:35 MET DST

Pozdrawiam wszyskich z racji mojego pierwszego zapytania
na tej grupie. :)
Problem mam taki - komputer z procesorem Pentium 166MHz MMX,
plyta glowna z 512K L2 cache'u - do tego wlozylem Pentagram omEn.
Instalacja super, pelna automatyka - pnp, przerwanie 11 , caly soft
laduje sie i modem widoczny w systemie. Ale tylko pozornie.
Diagnostyka pokazuje ze nie mozna sie skomunikowac z portem.
Zmienialem sloty PCI - wszyskie kombinacje, ustawienia w BIOS'ie.
Jedyny efekt to zmiana przerwania z 11 na 10 i dalej nic.
W komputerze jest tylko karta grafiki S3 na PCI i dzwiekowa na EISA.
--------
Czy ktos spotkal sie z takim problemem? Prosze o jakies pomysly?
Pozdrawiam Konrad