Re: ATI - motion capture

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 09:14:20 MET DST

Cześć,

>Niestety potrzeba do tego silnego procesora i szybkiego dysku.

Jak to bywa w przechwytywaniu do pełnego PAL.

>Chociaz , jesli w opcjach przechwytywania ustawisz "tylko klatki" i nie
>przesadzisz z wartosciami jakosci szacowania
>ruchu i szybkosci transmisji to powinno byc ok.

Daj spokój z MPEG. Sterowniki ATI mają zaimplementowany kodek Ligos
LSX i obraz jest IMHO do bani. Za duże ziarno i strata w jakości
obrazu. Wolę zrobić najpierw VOB-a z czystego AVI, a później zamienić
na MPEG2 z DivX Fast Motion (tylko pod CDR/W dla potomnych).

>U mnie przy takich ustawieniach na celeronie 600, plycie
>Abit na bx i dysku Seagate u5- klatek nie gubi nawet w mpeg2.

To spróbuj do czystego AVI-ka, kopresja MJPEG, Quality na max.
Przyznasz na 100%, że obraz będzie ładniejszy i pozbawiony ziarna.

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl