Re: jaki twardy 20 GB 7200 PRM?

Autor: Zbyszek K (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 04:39:09 MET DST

Użytkownik "dr Teo" <drteo_at_interia.pl> napisał w wiadomoœci
> Czy IBM deskstar, czy moze Barracuda ATA III?
> Ten drugi ma byc odrobine szybszy od IBM-a i przy tym jest o pare zlotych
> tanszy.
Pytanie podstawowe-czy masz plyte z raidem? Jezeli tak to zostaw lepiej IBM
w spokoju.
Ja sam mam dwa dyski: Quantum AT Fireball Plus AS 20GB/7200 i IBM 15GB/5400
Desktar DPTA 351500.Mam troche do czynienia z nowymi dyskami ale szybszego
od tej 20-tki Quantum na razie nie widzialem(40-tki z tej samej serii sa
nieco wolniejsze)W porownaniu do Quantuma ten moj IBM chodzi jak krowa i
jeszcze rzezi.
Moze ten Quantum bylby lepszym wyborem niz IBM czy Segate....
Pzdr Zbyszek K