Re: Outlook - POP - stare maile

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 01:09:57 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> :

>MI I INNYM sie to nie podoba i mamy do tego prawo - poczytaj watki z
>ostatnich tygodni to sie dowiesz.

uprzejmie donosze, ze uzywanie formulki "INNYM" jednoznacznie
kojarzy mi sie z polityka; albo kolega wskaze konkretne osoby
/ktore jakby chcialy to by sie same odezwaly/ albo niech
przestanie uzywac tych ulotnych nic nie mowiacych formulek;

PS: zauwaz, ze wiekszosc z pisarzy NTG pisze na grupe tylko
RAZ; wiec po jakiego grzyba na kazda wiadomosc odpowiadasz
formulka "NTG"; to nic nie daje; bo osoby piszace posty NTG w
zdecydowanej wiekszosci nie czytaja grupy co sam zauwazyles; tak wiec
proponuje: przestac laskawie na 1/3 postow na grupie odpowiadac
NTG bo nic to nie daje; powinienes to sam zauwazyc;

jak to sie ladnie pisze: plonk warning;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \