Re: Monitor

Autor: Despyder (despyder_at_leszno.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 23:53:16 MET DST

Dzięki.
Chyba oddam go do naprawy a później sprzedam.
W zasadzie i tam miałem zmienić na siedemnastkę.
Trochę pracuje z użytkami. Zawsze to trochę większy ekran do pracy.
A poza tym mam trochę filmów w DivX z bitratem>1500 edycje 2 płytowe - SBC.
Różnica pomiędzy 15 a 17 jest astronomiczna, a przy tym brak pikselozy.