jaka obudowa big tower pod p4?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 22:03:47 MET DST

  moglby mi ktos polecic jakas dobra obudowe, mam nastepujace wymagania:
   - big tower ( >=6 * 5,25 z zewnatrz)
   - mozliwosc obsadzenia tam p4 za jakis czas (na razie mam p3-800)
  - 300 w zasilacz (choc to teraz standard)
  - cena ;) jesli bedzie warto to wydam i 500pln, ale sami rozumiecie, ze
kase potrzebuje na wiele innych rzeczy, zreszta jak kazdy
- wolalbym cos zwyklego a nie jakis kosmodrom ;)

i w miare mozliwosci prosilbym o konkretne oznaczenie, tj firma i model, na
razie typuje chieftec da-01w, tylko nie moglem sie doczytac jakis on ma
zasilacz, i czy zgodny z p4...
aha i oczywiscie bylbym wdzieczny za linka do jakiejs strony, gdzie ja moge
zobaczyc, jesli gdzies to jest.

   dzieki za wszelka rade
  Zbyszek

PS: i ma byc atx ;p (tak jakby ktos chcial sie przyczepic) co jest
oczywiste skoro pod p4, ale....