Odp: Do czego służy patch VIA 4 in 1 ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 20:23:58 MET DST

Użytkownik Grzesiek S. <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9lbj1u$qe5$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> Niedawno kupiłem komputer z procesorem AMD i mam pytanie do czego służy
> patch VIA 4 in 1 i gdzie go można znaleźć ?

Jest to sterowniki do chipsetu zainstalowanego na płycie głownej firmy via
m.in. kt133A i 686B.
Dzieki temu poprawnie pracuje AGP, dysk działa w UDMA100 itp.

Dla chipsetów Intela i wszystkich systemów MS, odpowiednikiem via4in1 jest
<Intel Chipset Software Installation Utility> i jest standardowo wbudowany
w system ale czasami (w zależności od wieku systemu) trzeba zainstalować bo
niezna nowszych chipsetów np.i850-dla P4 lub i815 dla P3.

PeJot