Via sound, AC'97

Autor: Grzybek (aisza_at_inetia.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 10:34:55 MET DST

Witam
Mam pewien problem, a właściwie mój wujek. Byłem u niego wczoraj, ma dość
świerzy sprzęt:
CeleronII 633MHz
płyta Soltek (chyba 65 FVB) z zintegrowanym dzwiękiem, jak w temacie
64 RAM'u
Riva TNT 2 M64
Windows ME
DX 8.0
I teraz o co chodzi, puszczam mp3 np. w Winampie, działa bez zarzutu.
Uruchamiam grę gdzie ten sam plik mp3 leci jako muzyka, i strasznie
przerywa, kompletny bełkot, podobnie jest z intrami, i to bynajmniej nie
jedna gierka. Co to może być? W biosie niby wszystko jak nalerzy, noże
sterowniki?

--
    <<Tomek Grzywalski>>
  <<funt_at_poczta.onet.pl>>