Re: czemu tak wolno komp mi chodzi?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 19:38:26 MET DST

Niejaki(a) Skoczeq <skoczeq_at_irc.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> btw od czego glownie zalezy jakosc odtwarzania .. zeby bylo optymalne co
> jest najwazniejsze ? IMO k. graf 4MB starcza ... nie wiem jak z prockiem ale
> chyba ~300MHz to minimum, a pamiec tez sie przydaje ... W Win ME po
> wlaczeniu systemu juz mi zrzera 70MB pamieci .. ehh . A dyski ? chyba tez
> wazne .. szczegolnie sr. czas. dostepu... co o tym sadzicie ?

zainstaluj sobie kodeki 4.0 do divx - > www.mp4.com.pl, www.divx.pl. a
karta graficzna daje kopa - dzieki matroxowi g400 znajomy z p233mmx
bezproblemowo oglada nawet w najwyzszej rozdzielczosci divx'y. przedtem
na kodeku 3.11, teraz na 4.0... na 4.0 najczesciej max quality.

karty graficzne matrox'a i ati maja odpowiednie wspomaganie wbudowane w
swoje rdzenie. jak ktos nei wierzy, to niech sobie poszuka m.in. na
www.matrox.com i www.ati.com...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|