Re: Tempertura procesora AMD

Autor: Krystian (christianb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 13:24:02 MET DST

Użytkownik Grzesiek S. <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:9ld784$3s$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> Jakie maksymalne wartości oraz jakie średnie osiąga u Was temperatura
> procesora ?
> Czy istnieją jakieś programy monitorujące cały czas temperaturę ?
> Pozdrawiam
> --

wszystko zalezy od coolera, jak wsadzisz malutki to nawet 80'C, ale standard
owo przy normalnym (czyt. przeznaczonym do prockow AMD) to max 50'C.
Kupilem kiedys kompa na Duronie, gdzie wsadzony byl cooler od Celerona, - wt
edy mialem srednio 74'C.
Jezeli boisz sie ze padnie Ci procek z przegrzania to ustaw w BIOS-ie wylacz
anie kompa przy zbyt wysokiej temperaturze procka. Jezeli masz zbyt wysoka t
emperature permanetnie to kup nowy cooler.
Poza tym to dla uspokojenia powiem Ci ze wedlug dystrybutora AMD w Polsce
ich procki chodza ponoc sprawnie nawet do temp. 95'C a o spaleniu mozna mowi
c dopiero po przekroczeniu 110'C. Ja jednak bym tam nie wierzyl im tak do ko
nca bo pewnie jak sie mocniej grzeja to szybciej sie zuzywaja, wiec po jakim
s czasie (moze 2-3 lata) i tak padna.

pozdr
Krystian