ESC i klopoty

Autor: kijan (kijan_at_civ.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 01:11:16 MET DST

Czesc Wam odkad sie przesiadlem na athlona na plycie ECS K7VZA mam spore
klopociki czy ktos moglby mi powiedziec czym one moga byc spowodowane.
Mam karte graficzna geforce 2MX, zasilacz w obudowie ma 300W, DVD LG12,
Teac cd-w16eb, Avermedia TVPHONE 98 w/vcr, SB 1024 player, modem Zoltrix
Spirit.
PROBLEMY:
1) nie moge zainstalowac Win2000 wiesz mi sie podczas wykrywania sprzetu
czyli po pierwszym restarcie, pasek stanu dochodzi do konca i pada (raz
nawet przeszedl to ale potem padl), probowalem zainstalowac win2000 chyba 4
razy, miedzy innym aktualizowalem i stawialem system na nowo

2) kupilem sobie skaner plustek u12b na USB oczywiscie wlaczylem w biosie
usb, winda sie odpala wykrywa nowe urzadzenie instaluje stery do niego,
instaluje program skanujacy, odpalam go , pisze ze skaner musi sie rozgrzac
(oki czekam) potem wyskakuje mi ze skanuje (ale te swiatelko w ogole nawet
nie drgnie) po jakis kilku minutkach wyskakuje mi "SCAN FAILD" sprawdzalem
programkiem do tego skanera to ogolnie skaner jest podlaczony. Skaner jest
dobry bo sprawdzalem go na innym sprzecie ale u mnie nie chodzi.

Poradzcie mi czego to moze byc wina. Czy tego ze chcailem zoszczedzic na
plycie i nie udalo mi sie czy moze cos innego tkwi.

Albo moze jest jakies rozwiazanie np zmiana sprzetu w slotach ponizej
zamieszczam jak mam powkladane urzadzenia w sloty

-----------Muzyczna
-----------avermedia

Za wszelkie cenne rady bede wdzieczny i to bardzo