Re: NC 5.0 PL

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 00:34:00 MET DST

Gelo wrote:

> sprecyzuje DN widzi dyski ale pokazuje rozmiar partycji jako max 2GB

To samo tyczy się NC -> mam (używam) NC5eng: zawsze wyświetla max 2GB,
(dla plików też zakres jest zdaje się do 100MB - sprawdź sobie na jakimś
filmie ;-) ale jeżeli się robi jakieś operacje na tych plikach (VIEW,
COPY), to jest obsługiwana całość ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|