jak przyspieszyc modem ?!

Autor: pole (pole__at_gmx.li)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 23:44:13 MET DST

witam i pozdrawiam
dorwalem gdzies nastepujace urzadzenie: "HSP56MicroModem" (PCI),
zainstalowalem to-to bratu w polsce, a ze nie wszystko co dotyczy polskich
niuansow dotyczacych konfiguracji, czy to w systemie, czy samego urzadzenia
jest dla mnie jasne, - prosze pilnie o pomoc.
pomimo, ze w specyfikacji "stoi", ze powinien chodzic z maxymalna predkoscia
56xxx, uporczywie dochodzi tylko do 33600. brat polaczony jest przez netie i
inni uzytkownicy nie maja ponoc tego problemu. wszelkie "uniwersalne"
windowsowskie ustawienia - stosowane niezaleznie od kraju uzytkowania
modemu, zostaly wprowadzone. jest jeszcze jedna rzecz, ktorej nie potafie
sam rozgryzc: w specyfikacji sterownika modemu, nie bylo polski (ani nawet
rosji) totez zostawilem na domyslnym, - nic mi nie mowiacym i nie
okreslajacym rzadnego konkretnego
kraju ustawieniu. bylo to cos w rodzaju "M-21" (za dokladnosc nie recze) nie
wiem czy to faktycznie w tym miejscu jest pies pogrzebany, ale nic innego
nie przychodzi mi juz do glowy. dodam jeszcze, ze w trakcie "probnego
rozruchu" w niemczech dzialal przyzwoicie, tak pomiedzy 44xxx - 49xxx
za wszelka pomoc, czy sugestje bede niezmiernie wdzieczny.
pozdrowienia
jurek