Re: ktory windows wybrac?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 23:09:10 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):

> a moze po prostu win me byl taki syfiasty? he?

gdyby ME byl syfiasty to by sie kazdemu sypal.

tak to juz jest... komus sie cos w kompie psuje a wszystko
zwala na niewinne windows...

> sterowniki od producenta
> detonatory w kilkunastu wersjach

u mnie gf smiga na kazdych detach jakie mu dam, stery elsy
tez dzialaja. oczywiscie na ME

> wiec jesli system nie daje sie zainstalowac, to nie mozna raczej mowic,
> ze ja go nie potrafilem zainstalowac - to on sie naie dawal. spedzilem
> nad nim 2 dni,w koncu sie wkurzylem i zalatwlem sobie win2k

moze kup win ME a nie 'zalatwiaj' ? albo chociaz zmien pirata

--
Pozdruffka
.Peeter