Re: ktory windows wybrac?

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 20:42:45 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) rk <rk73_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)

Choć to NTG to dopiszę że mam WinME i instalowałm go sobie na trzech płytach
głownych po kolei ,zmieniając w międzyczasie grafiki ,dyski itd.
I jestem zadowolony ,choć to upgrade i instalacja trwa długo -
Win95OSR2 -Win98SE-WinME .

Nie narzekam na zwisy ,blue skreeny itd .

Dodam jeszcze ,że w pracy mam od 5 lat Win95OSR2 i nie wiem co to błekitny
ekran .

Jedyne co moge powiedzieć to ,że płyty zawsze Asus i w pracy i w domu .Może
to jest powodem??

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl    jkch1_at_poczta.onet.pl   http://republika.pl/jkch1