Problemy z instalacją Quantum

Autor: rzodkiew (tomaszrz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 21:38:16 MET DST

Kupiłem dzisiaj nowy dysk twardy Quantum 40MB, mój komputer nie może go
wykryć. Myślałem, że to wina starego BIOSU. Lecz po aktualizacji BIOSu na
najnowszą wersję dalej nie można wykryć dysku. Podaję numer chipsetu płyty
głównej oraz poprzedniąwersję BIOSu: (płyta główna Acorp z chipsetem 6BX67)
5/26/98-i440BX-W977TF-2A69KF99C-00

aktualizowałem na nową wersję o numerze 1.4
Dodam, że dysk jest na pewno sprawny, gdyż na innym komputerze został
bezproblemowo wykryty.
Czy ktoś wie jaka może być przyczyna moich problemów?
z góry dziękuję za odpowiedź.

Rzodkiew