Re: Re: Re: Re: Co wybrać?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 20:56:27 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> zawsze podkrecalem i nie mialem problemow
> w srwerze mam procka P75 ktory chodzil
> znajomemu kilka lat jako 100 i chodzi miodzio

poczekamy zobaczymy :P zalezy tez od chlodzenia takiej jednostki...

> eeee... tam
> moze jestes poprostu przewrazliwiony

raczej. jednak przezorny zawsze ubezpieczony ;)

> grrrr...

brum, brum :) nie napisalem ile procentowo bylo co i co :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Mark H. - Fallout2 Dev. (Interplay)___________|