Re: Ciezki wybor...pomozcie szybko.

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 19:14:22 MET DST

> A jaka wydajnaosc ma karta ATI Xpert 200 pro 32 MB.Porownywalna do
Geforce`a
> ?Czy da sie spokojnuie pograc
> w Quake 3?Chcialbym ta karte bo jestw miare tania a markowa i podobno ma
> dobry TV-out.Wolalbym cos porzadnego a
> nie jakis Geforce no name.Ale takze aby na tym ATI dalo sie spokojnie
> pogrywac w gierki.

jesli chodzi o ATI to do grania tylko radeon , ta karta to nei wiem jaki ma
chipset .
jednak GF2 MX jest naprawde dobry , sprobuj kupic uzywany , ludzie juz
zmieniaja te karty na lepsze - GF2 PRO i GF3 :-)) . zapewniam cie ze jak
kupisz do tego sprzetu co masz GFa to bedziesz jeszzce dlugo zadowolny z
niego :))