Re: CTX VL950ST problem

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 16:25:52 MET DST

Użytkownik "Picio" <picior_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam :)
> Mam monitor CTX VL950ST, zakupiony w styczniu 2000r. Od jakiegoś czasu
> zauważyłem dziwne zachowanie się monitora. Otóż na ułamek sekundy ekran
> gaśnie z cichutkim trzaskiem po czym natychmiast wraca do poprzedniej
> jasności.
> Niestety od niedawna częstotliwość występowania tego efektu nasiliła się
> i obecnie pojawia się on nawet kilkakrotnie w ciągu paru minut. Nawet
teraz
> w trakcie pisania tego tekstu zdażyło się to 2 razy.
> Co się dzieje z moim sprzętem. Czy w CTX-ach to normalne?
> [...]

Witam. Niestety nie spotkalem sie z podobnym problemem, a jeden z moich
monitorow to wlasnie CTX VL950ST, troszke nowszy, ale nie pamietam dokladnie
z kiedy jest.
CTX, z tego co mi wiadomo daje 3 lata gwarancji i do tego obowiazuje u nich
serwis DOOR-TO-DOOR, czy jakos tak, co oznacza, ze do Ciebie po ten monitor
przyjada z najblizszego autoryzowanego serwisu (u mnie tak bylo - monitor
VL710ST - bardzo ciemny obraz) i Ci go odwioza po naprawie (u mnie za pomoca
kuriera).
Powinienes tylko miec KARTE GWARANCYJNA CTX (nie gwarancje ze sklepu) i
oryginalne opakowanie (chyba)...
Poszukaj wiec karty gwarancyjnej producenta. Kilka CTXow kupowalem i w
kazdym pudle byla karta gw, ktora sprzedajacy sklep ma Ci podbic i wpisac
date sprzedazy, albo i nie wpisac ;-)

pzdr