Re: stara plyta i DIMMy

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 14:48:10 MET DST

Użytkownik "mk180014" <mk180014_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> mam stara plyte soyo pod pierwsze pentiumy na chipsecie intela vx.
> oprocz simmow (fast-page mode i edo dram) mozna do niej wlozyc tez dimmy.
> tylko ze w instrukcji do plyty ani razu nie pada nazwa sdram odnosnie tych
> dimmow, jedynie okreslenie 'unbuffered dimms' (plyta obsluguje kosci o
> wielkosci 8mb/16mb/32mb)
>
> pytanie: czy to sa normalne dimmy sdram ?
> jak bede one wspolpracowaly z simmami (w instrukcji pisze ze jest
> dopuszczalne takie polaczenie) ?
> czy mozna i ew. gdzie/po ile kupic jeszcze takie kosci ?

> [...]
Hmmm. W robocie mamy partie plyt pod pentium z chipsetem VX (BIOSTAR?) i
tam tez sa gniazda pod DIMM-y. Niestety zadne nowe (ktore mozna teraz kupic)
nie pasuja - wyciecia sa w innym miejscu i za cholere (przepraszam za
przeklenstwo) nie wchodza.

Trzeba sprawdzic organoleptycznie.

Wlasnie sobie przypomnialem, ze moj kupel kupil dla mnie plyte TX i DIMM-a
32MB. Ciekawe czy bedzie OK?
Mirro