Re: AMD i wadliwe procesory!

Autor: m_at_rcin gil (m_at_rcin)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 12:47:03 MET DST

Witam,

Ja tez aktualnie jestem uzytkownikiem procesorow firmy AMD. Mam dostep takze
do tych ze stajni Intela. No i chyba jak wszyscy wiemy co jest lepsze.

Do napisania tego listu sklonila mnie jednak taka mysl. Mianowice Intel nie
siedzi zapewne z reka w kieszeniu. Zapewne cos po ciuchutku tworzy, zobacie
sami wykupili Alphe, technologie dzieki ktorej AMD ma swoja moc. Jestem
ciekaw co za rok bedzie lepsze?

Oczywiscie wolalbym zeby to bylo AMD, bo Intel za swoja marke rzada zbyt
duzo. Ale puki co tak jak kolega w poscie wyzej napisal.. Intel dzisiaj
tylko jeszcze istnieje dzieki wyrobionej marce.. w koncu tyle lat
produkowali procki ktore trzeba przyznac byly lepsze niz AMD.

No moze w serri 486 AMD krolowalo.
Intel duzo zyskal zaufania klientow na procesorach serii Celeron 266 ktore
mozna bylo podkrecic do 400.

To by bylo na tyle wypocin.

--
Pzdr,