Jakie DDRy ???

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 10:20:48 MET DST

Witam!
Draze ten temat juz od jakiegos czasu, ale w sumie to dopiero od niedawna
ceny tych pamieci sa w miare do przelkniecia (w koncu :-))
Plyte juz sobie wybralem (po dlugich zastanawianiach nad AMD760 i KT266
padlo w koncu na SISa 735, bo chyba z tych trzech najwydajniejszy i zarazem
tani jak barszcz :-)), ale nie wiem, jakie pamieci DDR w do tego dolozyc
:-( Jak narazie to udaje mi sie tylko znalezc moduly NoName (hurtownie
wroclawskie). Czy te bezmarkowe sa o.k. ?? Beda dzialac np. na CAS2 czy
tylko 2,5 ?? A moze ktos z Was wie, ktora wroclawska (najlepiej) hurtownia
ma w ofercie markowe DDRy, ale cenowo nie odstajace za bardzo od tych
NoName'ow (Incom, AB, Pronox maja tylko bezmarkowe, a Action to nawet nie ma
takich pamieci w cenniku) ??? Jak narazie, to jedyne jakie mi sie udalo
znalezc, to Kingstony w poznanskim Komputronik, tyle tylko, ze to jest sklep
a nie hurtownia.
Druga sprawa, to zastanawiam sie czy lepiej jest montowac dwa moduly
mniejsze czy moze jeden wiekszy. Kiedys gdzies czytalem, ze ktores z tych
rozwiazan jest wydajniejsze, tylko ze nie pamietam juz ktore (skleroza nie
boli ;-))

--
Pozdro
Matti