Re: Co myslicie o plytach Shuttle i dyskach Caviar?

Autor: JFK (jfk_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 22:45:46 MET DST

Użytkownik "Rafal Neumann" <on_at_the.net> napisał w wiadomoœci
> Co myslicie o plytach Shuttle - bo mam na oku Shuttle DOT AK-31 Via KT-266
> DDR
> i dysk Caviar WD Caviar XL 80GB
>
> a moze kupic Barracude?
mam plyte tej firmy ale troche starsza wiec nie wiem jak sie sprawuja
aktualne modele ale moja dziala dwa lata bez zarzutu a do tego bylem mile
zaskoczony supportem technicznym na ich stronie
na prawde polecam
a co do dysku to jestem zakochany w firmie seagate
wiec najpierw mialem u4 a teraz dorzucilem barracude i jestem bardzo
zadowolony z nich obu
duza zaleta u4 (mozna podejrzewac ze u5 tez ja maja a mam andzieje ze i
"rybki" chociaz jeszce nie sprawdzilem)jest ich wytrzymalosc
glebnal mi moj z wysokoci praiwe metra na twarda podloge bylem pewein ze mam
dysk z glowy a on tylko pry nastepnym starcie ciut zacharczal i potem juz
chodzil normalnie bez bad blockow przez kolejny rok (i chodzi nadal)
nadmienie ze zacharczal tez tylko wtedy potem juz nie
to byl pierwszy i ostatni dysk o ktorym slyszalem lub widzialem zeby
wytrzymal cos takiego
nie wiem moze mialem szczescie ale ogolnie mimo wszytsko polecam te firme
JFK