Re: nie chce durona

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 20:18:08 MET DST

> Nie jestem tego zwolennikiem (sam od lat albo Celeron albo Pentium plus
> Asus) i czytając grupę widzę że jest dużo problemów z tymi konfiguracjami
..

Problemow owszem, jest sporo, ale wszystkie daja sie rozwiazac.
Zreszta, od tego tez jest grupa ;-)
Nad swoim sprzetem siedzialem z tydzien, ale uporalem sie, a chyba
nie ma wiekszego detalisty ode mnie. Najmniejsza usterka i juz
mnie cos denerwuje ze bodaj bym wszystko wymienil.

> Komputer będzie bez gier : tylko Internet i programy edukacyjne -językowe
..

To Duron bedzie w swoim zywiole
(choc ja wole swojego Thunderbirda)

> Jak mam ją przekonać ,jakich argumentów użyć aby przekonac do Celerona ??
> Może coś podsuniecie??

Drozszy, wolniejszy... nic wiecej mi nie przychodzi do glowy.

MM