Re: Tania nagrywarka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 19:18:20 MET DST

Niejaki(a) Dariusz Baumann <interdarekb_at_poczta.onet.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Na 32MB miałem 95/98/98SE

95 - ok. 98... no nie wiem czy milo, a 98se to juz masochizm :>

> Na 128MB mam 2000

jeszcze wytrzymac mozna. masochizm to jest na 64 :)

> A co ma RAM z tym wspólnego? Plextor działał na 32mb i to bardzo dobrze!

program nagyrwajacy uzywa sobie ramu jako buforu. powiedzmy z 8mb to
minimum, a srednio to z 20... zaleznei jak ustawisz :)

pozatym plextor ma burnproffa, wiec plytki nie stracisz w razie czego...
ja mam teac cdw54e i w razie czego to strace. na szczescie win2k juz do
tego nie dopuszcza :)

> Ale ja nie gram! Przy tym procesorze można jedynie pomarzyć! :-))

ja tz praktycznei w nic, ale glownei dlatego, zenie chodzi, a dwa -
kazda mnie za szybko nudzi ;))

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|