Re: Pionner DVD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 13:23:51 MET DST

Niejaki(a) diavolo <diavolo_at_poczta.fm> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Ktory model jest godny polecenia 116/106/105s, czym one sie roznia.

osobiscie ci odradzam jakiegokolwiek ;) mam 106s i mam na co narzekac ;)
w sumie dobra jak na dvd korekcja - ale i tak czasem plytek nie lapie i
bledy znajduje. co do odczytui dvd - nawet najbardziej zrysowane czytan,
ale cd jak ma jedna ryske to juz zamulony

nie da sie go zwolnic a jest okropnie glosny, przez co jestem zmuszony
uzywac go tylko do dvd (a do cd to ja mam mojego asus'a 45x, ktory czyta
jak 52x :> ).

osobiscie to jak sie teraz patrze na ten moj wybor - moglem kupic jakas
tosibe, hitaci - mialbym ciszej, moglbym zwalniac.

ma jedna zalete - slot-in. az sie prosi by go uzywac - jest to o wiele
wygodniejsze wg. mnie. szczegolnie, gdy masz do przeszukania kilkanascie
plyt w poszukiwaniu jednego glupiego pliku, lub masz malo miejsca na
wysuwajace sie tacki. do tego plytki do napedu wlaza zawsze dobrze
wyczyszczone, no i sie mniej rysuja... plus. ale czy az taki, by kupowac

pioneer na pewno jest fajnym napedem i trudno jest mi tutaj powiedziec,
czy jest warty kupna. innymi napedami dvd jakie widzialem to byly
glownie samsungi i lg, a to jest najwieksze gowno, wiec pioneer wypada
przy nich wysmienicie. jednak porownujac odczyt cd miedzy pioneerem dvd
a chocby asus'em (a o teacu to juz nie wspominam :)) ), to pioneer jest
daleko w tyle.

cholercia, ale zem sie rozpisal :>>>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|