Re: ktory windows wybrac?

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 16:08:43 MET DST

Użytkownik "Yablon" <yablon_at_wasko.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz co robisz na nim, wtedy mozna ocenic czy jest stabilny. Ja mam
> kiepskie doswiadczenia zwlaszcza kiedy mam odpalonych pare aplikacji
> pamieciozernych. Na 2000 nie ma z tym takich problemow.
> pozdrawiam Yablon
> --
No wiec nasz soft - czesc rzeczy napisane w VB 6 korzystajace z SQL
6.5/2000, czesc aplikacji napisane w javie, bardzo czesto Word/Excel/Visio,
oczywiscie Outlook (czasami Express), WinCommander, troche rezydentow:
FlashGet, ZoneAlarm, NortonAntivirus, SourceSafe, cos do odtwarzania muzyki
CD/mp3, czasami Access i VB itd. Fakt, czaami zwaaalnia (taka to juz
konfiguracja), ale poza tym OK
Z Win2000 i NT 4 tez korzystam, ale nie tak czesto. Nie ma potrzeby - Win98
SE mnie zadawala.
Mirro