Re: Duron 800 ile mozna wycisnac ?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 15:40:47 MET DST

Slaby napisał(a):

> Witam!
> Wiem, ze to zalezy od konkretnego modelu, chlodzenia, plyty i mnostwa innych
> czynnikow ale interesuje mnie ile Szanownym Grupowiczom udalo sie wycisnac z
> Durona 800 MHz i przy jakich ustawieniach - mnoznik + fsb. Dziekuje za
> opinie. D.C.
zerknij tam:
http://www.overclockers.com
Jest tam tabela jakie procki i w jaki sposob byly podkrecane (napiecie,
mnoznik, seria procesora, chlodzenie, plyta, itp). Dla durona 800 jest
ponad 400 wpisow

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |