Maly problem z raidem na ABIT KT7a-RAID

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 14:31:34 MET DST

Cze !!!

Niedawno zaczalem uzywac drogiego kontrolera na w/w plycie (bede do nazywal
RAIDEM (tak dla odroznienia)). I mam maly problem. Podczas kopiowana z 1
kontrolera na dyska na RAIDZIE mam dziwne zwisy. Zdarza sie to glownie
podczas kopiowania wiekszej ilosci danych: Powyzej 100MB. W obecnej chwili
na RAIDzie mam podpiety 1 dysk 10GB. Sila rzeczy korzystam z RAIDA jak ze
zwyklego kontrolera. I jeszcze jedno. Probowalem do RAIDA podpiac CD-ROMA. I
gdy jest on podpiety Windows 98 (tego uzywam) ma problem ze wstaniem (dzieje
sie to bezposrednio przed zaladowaniem srodowiska graficznego).

Ps. Z gory dzieki