Re: Coś dla PC

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 13:18:21 MET DST

Użytkownik "MS" <dsm_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9l6f9m$9nn$4_at_news.tpi.pl...
> Dla zainteresowanych, a zwłaszcza tych, którzy chcieliby łatwo włamywać się
> na strony internetowe, serwery, łamać hasła skrzynek pocztowych mam ofertę.
[cut bzdury]
Umówmy się tak - założę skrzynkę na jednym z darmowych serwerów
(możesz podać nazwę ze sporej Polskiej oferty), podam Ci adresy,
gdzie mam konta ftp (w tym shell) i daję Ci, niech będzie 2 tygodnie.
Jak włamiesz się na jeden z nich - masz super, hiper narzędzia.

Tak przy okazji:
- polecam słownik ortograficzny
- łamiesz prawo (można Ci w łatwy sposób kłopotów narobić -
  nawet nie umiesz pieprzony harcerzu z pb105.radom.cvx.ppp.tpnet.pl
  zakamuflować chociaż minimalnie Swojego adresu)

Dla tych, co mają zamiar kupować ten produkt:
- już lepiej kupić przyrząd na baterie do ćwiczenia brzucha w Tiwi_Szopie ;-)
- te programy są oparte (najczęsciej) na metodzie brute force
  (sprawdzane hasła słownikiwo , lub generowane wszystkie możliwe - więc
  lepiej nie zakładać przy login'ie "bachus" hasła: suhcab, BachuS, dupa#, qwerty, qawsed itp.).
- jeżeli chociaż jeden z tych programów będzie imitował dobrego exploita wyszukującego
  standardowe luki w systemie - dobry administrator też ma taki program ....

Jeszcze do naszego "bohatera" - polecam grupę "pl.rec.harcerstwo".

btw- za 40zł w Hipermarkecie można kupić młotek, nożyce do blachy,
przecinak do metalu i jeszcze starczy na piwo marki "Hamer" - z tym zestawem
łatwiej się "włamać" na skrzynkę pocztową, ftp, ...

Kurcze, jak mnie wkurzają takie matoły ...

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl