Re: Prosba o porade

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 12:47:00 MET DST

Podajac sie za "Adam Nastula" postanowiles oglosic swiatu, ze:
| Przygotowuje sie do zmiany sprzetu i chcialem sie poradzic,
| co i gdzie najlepiej - najtaniej - kupic. Sprzet ma byc ogolnego
| przeznaczenia z uwzglednieniem tworzenia stron WWW z wykorzystaniem
| JavaScript i Flasha, a takze wykonywania prac graficznych na Corelu
| i obrobki zdjec na Photoshopie.
zalezy ile kasy masz. ja bym skladal cos na athlonie ~1-1.2, 2x256 ram,
dysk: na stale baracuda IV 60 giga. jezeli przenosisz duzo danych na
zewnatrz, to jedna kieszen pusta, do drugiej jakis dysk kolo 5-10 giga,
do tego nagrywareczka, wystarczy teac 8/8/32, grafa matroxik g400 lub
450, monitor: sie zastanow, ja ostatnio wybieralem miedzy klasyczna 19 i
lcd 15. wybralem mimo wszystko 19, z ktorej jestem bardzo zadowolony. (w
lcd masz troche zachodu z rozdzielczosciami). co do oprogramowania
internetowego, to ciezko mi powiedziec. zalezy, co robisz, w czym robisz
i jak lubisz. os: w2k.

pozdrawia pE.