Przetaktowanie DURONA 850 ???

Autor: Adam Zandecki (adam.zandecki_at_wp.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 11:10:55 MET DST

Witam.
Nabylem niedawno procesor Duron 850 Mhz oraz plyte Soltek KAV75-X.
W sieci wyczytalem ze ta wersja AMD jest podatna na przetaktowanie, i
w zwiazku z tym postanowilem wycisnac cos wiecej z tego paskudztwa...
Zgodnie z zaleceniami zamalowalem olowkiem wszystkie GoldenGates w
rzedzie L1... i .....nic. Procesor jak nie reagowal tak nie reaguje na
zmiane mnoznika na plycie i niezabardzo wiem czym moze to byc
spowodowane..??
sprawdzilem ustawienia pozostalych "mostkow" w rzedach L3, L4, L6...
i tutaj okazuje sie ze ustawienia mostkow wskazuja na fabryczne
ustawienia Freq. 850 Mhz. ??!?!?!

http://zombi.prv.pl/overclocking/zegar.gif

i tutaj moje pytanie : jak maja wygladac pozostale mostki tzn. L3, L4,
L6 azeby przez polaczenie tych w rzedzie L1 moznabylo odblokowac
zmiane mnoznika ???